« בחזרה לאינדקס

שם עסק חוות נחשונים מרכז לרכיבה טיפולית

חוות סוסים נחשונים

 

 

חוות נחשונים-מרכז לרכיבה על סוסים ורכיבה טיפולית

החווה החלה את דרכה כבית ספר לרכיבה על סוסים בסגנון האנגלי הקלאסי. עם השנים התפתחה החווה גם כמרכז לרכיבה טיפולית, וכיום החווה מקיימת רכיבה טיפולית לילדים ושיעורי רכיבה על סוסים לילדים מגיל 4 ולמבוגרים.
החווה הינה אחד מענפי המשק של קיבוץ נחשונים  ונמצאת בשיטחו (ליד פתח תקווה וראש העין) , מיקום החווה משרה אווירה כפרית, מרגיעה ונעימה. בחווה ישנן פינות המתנה מוצלות לימות הקיץ, פינות משחקים לילדים וכן בקתת עץ עם שתייה חמה להורים. בנוסף לסוסים ישנם בעלי חיים שונים ורבים להנאתם של הילדים המגיעים לחווה

הפעילויות בחווה מתקיימות במספר מגרשי  רכיבה תקניים לרכיבת סוסים, וכן במגרש מיוחד שנבנה לצורכי עבודה עם רוכבים צעירים אשר רוכבים על סוסי הפוני. מגרשי הרכיבה בחווה מוצלים בימות הקיץ. ישנן פינות ישיבה באזור המגרשים שמהן ההורים יכולים לצפות במהלך שיעורי הרכיבה  ובילדיהם בזמן שהם רוכבים על הסוס.

בחווה מגוון רחב של סוסים בעלי אופי שקט ונוח במיוחד ומאומנים לשיעורי רכיבה על סוסים, זאת על מנת שהעבודה בשיעורי הרכיבה תהייה  בטוחה עבור ה ילדים ועבור רוכבים מתחילים ללא רקע ברכיבה על סוסים . הסוסים בחווה בגדלים שונים, כך שניתן להתאים לכל גיל את הסוס המתאים לו. כל רוכב מקבל סוס לפי צרכיו .

צוות החווה כולל מדריכי רכיבה ומדריכים לרכיבה טיפולית מוסמכים ומקצועים , לכולם ניסיון עשיר ברכיבה ועבודה עם עם סוסים ובעבודה עם ילדים.מדריכי הרכיבה בחווה עובדים עם רוכבים בכל רמות הרכיבה  . החווה מנוהלת ע"י בועז חבני,חבר קיבוץ נחשונים, מדריך מוסמך לרכיבה על סוסים ולרכיבה טיפולית, בועז הקים וייסד את חוות נחשונים בשנת 1994.

בחווה הסדרים עם קופות החולים לרכיבה הטיפולית. ניתן לקבל החזרים השתתפות עבור עלות הטיפולים בכל קופות החולים.

רכיבה טיפולית
החווה מציעה מגוון רחב של פעילויות לסובלים מבעיות ומקשיים שונים (מגיל 4 ומעלה)

 

 

%d7%a0%d7%97%d7%a9%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d1

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *