« בחזרה לאינדקס

שם עסק מועדון רכיבה ARENA

מועדון רכיבה ARENA

 

 

 

 

"ארנה" ממוקם בכפר סירקין, ליד העיר פתח תקווה– אחד מהאזורים הטובים בארץ לגידול ורכיבה על סוסים – ושוכן באחד ממתקני הספורט ברמה הגבוהה ביותר בישראל.

המועדון מופעל ע"י יגאל ג'קסון – מאמן סוסים בכיר, מתחרה פעיל בליגת הבוגרים לרכיבה מערבית, והמנהל המקצועי של המועדון.

רכיבה על סוסים היא פעילות מהנה ביותר ומאתגרת במובנים רבים. מניסיוננו, אין תחליף לתהליך האישי שעובר כל אדם שרוכב על סוסים דרך קבע. הפעילות המהנה המתקיימת עם בעלי החיים הנהדרים הללו, מפתחים את הרוכב, ראשית כל, בתור אדם. סוס הוא חיה רגישה מאין כמוה. הוא מגיב לאופן ההתנהגות של הרוכב ומשקף לו את מצבו. הקשר המיוחד הזה מחזק את הביטחון העצמי, את תחושת ההבנה והמודעות העצמית.

אנו מאמינים שההנאה ברכיבה נובעת לא רק מהפעילות הגופנית, אלא מיצירת קשר בריא ונכון עם הסוס. הכלי הראשון והחשוב ביותר שלנו, כמוסד המלמד רכיבה על סוסים, הם הסוסים עצמם. הסוסים של ARENA נבחרו בקפידה על פי אופי, יכולות מנטליות ותנועה, ומתאימים לרכיבה בכל רמה. כל סוס עבר תהליך אימון שהסתיים בהתחרות בענף הרכיבה המערבית ברמה הגבוה ביותר בארץ. האימון כולל הכנה מיוחדת לעבודה עם רוכבים מתחילים.

סוסי בית הספר והפנסיון מטופלים באופן מקצועי ומסור, כאשר רווחת הסוס היא ערך עליון. שמירה על רמת אימון גבוהה ועל סוסים בריאים ושמחים, מונעת קשיים בעבודה עם הסוס בזמן שיעור, ומאפשרת התקדמות ולמידה.  בטיחות בהתנהלות עם סוסים היא ערך עליון במועדון. בנושא זה אנו מאמינים במקצועיות חסרת פשרות. סביבת עבודה בטוחה, ציוד תקין ומתוחזק, שמירה על רמת אימון גבוהה של סוסי בית הספר, תכנית התקדמות רוכב מקצועית, והקפדה אדוקה על נהלי בטיחות: כל אלה הם הכלים שלנו למניעת תאונות ושמירה על רכיבה בטוחה ומהנה.

 

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *