« בחזרה לאינדקס

שם עסק alll4horses הכשרת מדריכי רכיבה מערבית וטיפולית

מדוע All4horses ?

 

הקורסים שלנו נועדו להפוך אתכם לאנשי הסוסים הטובים ביותר שניתן בפרק הזמן הנתון, הקורסים מכוונני אילוף, כך שתוכלו להתמודד ולפתור בעיות בזמן העבודה עם הסוסים בעולם האמיתי, ביום שלאחר ההסמכה...
הצוות שלנו הוא ממובילי ענף הרכיבה התחרותית בישראל, אילן רוזנברג, אלוף אירופה ב-REINING ו-7 פעמים אלוף גרמניה, גילי שדמות, מיסדת ענף ה ALL AROUND בישראל, מתחרה ומכינה מתחרים לתחרויות בינלאומיות בהצלחה רבה, כך שגם אם התכנית שלכם היא לטפל בעזרת סוסים, או להפוך לספורטאים פעילים בעצמכם,
אתם נמצאים בסביבה המקצועית והמנוסה ביותר.

all4horses הופכים אהבה למקצוע

 

 

אילן רוזנברג

את תחילת דרכו החל אילן כילד עם טובי המדריכים בארץ, קפיצות ודראסז. בגיל 15 עזב את ביה"ס ועבר להתגורר אצל המאמן ואיש הסוסים האגדי יוסי בסין ז"ל.
לאחר שרות של 3 שנים כחובש קרבי בגבעתי טס אילן לארה"ב ובילה לסירוגין 3 שנים תחילה כבוקר ומאלף סייחים, ולאחר עם מאמנים בכירים, איתם התעסק בעיקר במקצוע ה-"REINING".
לאחר המשך התמקצעות ארוכה בארצות הברית חזר אילן והתחיל יחד עם כמה מחבריו הטובים את הספורט התחרותי בארץ ברכיבה מערבית ובעיקר את תחום ה REINING. בשנת 1997 הציג לראשונה בגרמניה ובשנת 2000 עבר לגרמניה עם משפחתו ונשאר שם 11 שנים, בין הישגיו אילן הוא 7 פעמים אלוף גרמניה, אלוף אירופה וסגן אלוף אירופה, מנצח 3 מקצי Futurity יוקרתיים, מנצח מקצה דרבי ו-Maturity באיטליה.

גילי שדמות

 את תחילת דרכה החלה גילי בתור ספורטאית לאתלטיקה קלה אך עם הזמן נרקם החיבור העצום והאהבה לסוסים מה שמשך אותה לפתח קריירה מצליחה עם המון ניסיון וידע מקצועי.
גילי התחרתה ב: ריינינג,ווסטרן פלז'ר, ברל רייסינג, בפול בנדינג וקטפה מספר לא קטן של מקומות ראשונים באלפיות ארציות, במשך 3 שנים רצוף החזיקה את תואר אלופת הארץ.
a4h2

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *