ראשיית אילוף סוסים

ראשיית אילוף

mayhorse.com

מאמר זה מביא לפניכם את משמעות השימוש בראשיית אילוף סוסים.

השימוש בראשייה רגילה או ראשיית בית כאמצעי קשירה והולכה ברור ומובן, כל איש סוסים מתחיל יודע שמומלץ לקשור ולהוליך סוס באמצעות ראשייה ולא באמצעות המושכות, אלה עלולות להיקרע במידה והסוס מושך בכוח.

הכירו את ראשיית אילוף סוסים, המאפשרת עבודה נכונה עם סוסים ועבודה ללא מתג  bit less לראשייה זו יתרונות נוספים שלא הכרנו: ראשיית אילוף מייצרת 4 נקודות לחץ באזור אפו של הסוס במקומות הנכונים המופעלים רק בזמן עבודה עם הסוס, כאשר נבקש מהסוס להזיז את ראשו נקבל תגובה ושיתוף פעולה של הסוס בקלות, ראשיית זו מאפשרת תקשורת נכונה ומדוייקת עם הסוס בלייט קיו ללא מתג, למעשה היתרון של עבודה בקוד לייט קיו (קוד קל) מאפשר עלייה מדורגת ועדינה בתקשורת עם הסייח שיתרגל למגע עדין וקל ומייתרת לחלוטין תקשורת ולחץ אגרסיבי, כגון: מכות או דורבנות.

היא מצוינת ללימוד הולכה של סייחים באילוף לרכיבה, מתאימה במיוחד לקשירת סוסים שלחוצים בזמן קשירה ונחשבת לבטיחותית מאוד, יתרון נוסף שאין בה נקודות כשל כגון טבעות ברזל שנפתחים ונשברים בזמן לחץ גדול, ראשיית אילוף מיוצרת מחבל בעובי 6  מ"מ, עמידה בעומס קריעה של עד 720 ק"ג כך שגם סוס חזק ומסיבי לא יצליח לקרוע אותה.

לרכישת ראשייה ניתן לפנות לרון לופא: 052-5424341

למאמר חובה בנושא הולכת סוס הקלק כאן

לכניסה לחנויות ציוד הרכישה המומלצות שלנו הקלק כאן

כנסו סרטון חובה של אחד מטובי אנשי הסוסים בישראל אמיר שלו המדבר על  יסודות לעבודת קרקע עם סוסים וקשירה נכונה של ראשיית חבל.

קריאה נעימה צוות האתר

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *