כרכרות סוסים Budweiser וסוסי הענק Clydesdales

כרכרות הסוסים של חברת הבירה Budweiser 

מדובר בצוות מיומן של סוסים ענקיים מסוג Clydesdales המשמשים את החברה לצורכי מבצעים ופרסומות.

בכל מופע מיוחד שכזה מופיעים 8 סוסים המתפקדים יחד בעבודת צוות.

צוות המופע אינו לוקח סיכון ומגיע בפועל לכל מופע עם 10 סוסים למקרה חרום, כך שהשניים הנותרים יספקו חלופות לצוות המופע במידת הצורך.

חברת  Budweiser מחזיקה בחווה בשם ראנץ בוורם-ספרינגס, מדובר בחווה לגידול עבור כ 70 סוסי Clydesdales  החווה משתרעת על כ-300 דונם של גבעות שופעות, מתגלגלות בלב מיזורי.

רישום זן סוסי ה Clydesdales פותח בסקוטלנד בשנת 1836 ומקורו בסוס הבלגי, התערבות האדם בגזע יצרה גזע חדש וגבוה יותר, משקלו של הענק העדין ה Clydesdale נע בין 900-1200 ק"ג, וגובהו 183 ס"מ.

הגזע התפשט באנגליה ושימש שם כסוסי עבודה ותמיכה בחקלאות.

במלחמת העולם הראשונה והשנייה שימשו סוסי ה Clydesdale את הצבא ועמדו בסכנת הכחדה, בימים אלה עמותת גזע ה-Clydesdale משמרת ומפתחת את הגזע שמונה בערך כ-10,000 סוסים בעולם כולו.

צוות ההפקה של חברת Budweiser בוחר בקפידה רבה את הסוסים והתוכנית כולה נמצאת תחת פיקוח הדוק ותקציבי ענק, כל סוס נבחר בקפידה והחברה מגדירה קריטריונים קשוחים לבחירת הסוסים.

קריטריון חשוב עבור צוות  Budweiser הוא שלסוסי המופע יהיה מראה אחיד כגון: 4 רגליים לבנות וכתם לבן על ראשם, זנב שחור, הסוסים חייבים להיות מעל גיל 4 וכמובן מסורסים.

קצת פרופורציה, סוסים ענקיים אלה אוכלים בין 30-50 ק"ג של חציר ושותים מעל 30 ליטר של מים כל יום.

נכון להיום מככב הגזע בתצוגות ופרסומות של בירה Budweiser ברחבי ארה"ב ולטובת המופע עומד צוות של עשרות עובדים ואנשי סוסים, כמו כן לטובת המופע מחזיק הצוות ב 2 משאיות ענק ממותגות, האחת משמשת כקרון סוסים גדול לכל העשרה סוסים והשני מוביל את הכרכרה והציוד.

צוות הכרכרה של Budweiser מציג מופעי כרכרה מורכבים ורמת אימון גבוהה מאוד של הסוסים.

מדובר במשקל כולל של סוסים, כרכרה ושאר ציוד במשקל של 12 טון, משקל הציוד של כל סוס לבד הוא 130 ק"ג, משמעות הדבר היא שנהיגה בכרכרה הנושאת משקל שכזה מצריך מיומנות וכוח פיזי רב.

צפו בסרטון המציג את הסוסים הצוות והציוד, בחלקו השני של הסרטון ניתן לראות את הצוות מעמיס את הסוסים והכרכרה על משאיות ענק ממותגות.

צפייה נעימה צוות האתר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *