« בחזרה לאינדקס

שם עסק חוות גזית

חוות סוסים גזית

 

חוות גזית ממוקמת במושב אביטל שבחבל התענכים למרגלות הגלבוע. החווה מציעה מגוון רב של פעילויות לכל הגילאים ולכל רמות הרוכבים.אנחנו מציעים:בית ספר לרכיבה,רכיבה טיפולית,טיולי שטח חוויתים,פנסיון לסוסים אילוף סוסים.

מטיולי רכיבה רומנטיים לזוגות ועד לטיולי משפחות וקבוצות, ימי גיבוש וכיף מיוחדים ורכיבות המתאימות לילדים קטנים, חוות גזית היא הכתובת שלכם לטיולי רכיבה בצפון הארץ באיזור הגלבוע, עמק יזרעאל ועמק המעיינות.

טיולי הרכיבה שמציעה החווה לוקחים את המשתתפים בהם אל ההרים והגבעות הירוקות שמסביב לגלבוע, אל שדות עמק יזרעאל על גידולי החקלאות הייחודיים לאזור ואל החורש הטבעי והפסטורלי שעוטף את כל האזור והופך אותו לכל כך חלומי.

בתוך החווה מתגוררים סוסים רגועים ומיומנים שמכירים את המסלולים ומתאימים לכל רוכב. לצד הסוסים יש בחווה גם פינת חי ופינת ישיבה מוצלת המתאימה לאירועים.

בחוות גזית מגוון אפשרויות לבילוי בחיק הטבע.

בתוך החווה שוכנים סוסים מיומנים ורגועים שמכירים היטב את האזור ואת מסלולי הטיול וכמו כן, מתאימים לכל רוכב או רוכבת. לצד חוות הסוסים ישנן פינת חי ופינות ישיבה נוחות ומוצלות המתאימות גם לחגיגת אירועים.

הטיולים שמציעה החווה מותאמים למשתתפים ומשתנים מרוכב לרוכב, ישנם טיולים רומנטיים לזוגות בשילוב ארוחה כפרית שכוללת לחם ביתי, גבינות מקומיות ויין. ישנו טיול למשפחות בכרכרה שמשלב במהלך הטיול קטיף חקלאי משתנה.

יתרה מזו, ניתן לשלב בטיולים לקבוצות פעילויות ואטרקציות נוספות, ארוחות על האש שמוכנות בשטח ועוד. כל טיולי הרכיבה שמציעה החווה עוברים דרך הגבעות הירוקות וההרים הפסטורליים של עמק יזרעאל והגלבוע, מה שהופך את החוויה למהנה במיוחד.

 

 

 

DSC_2369 (1)

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *