« בחזרה לאינדקס

שם עסק העמותה הישראלית לסוסי קווטר

israel quarter horse association

 

 

mayhorse.com

 

העמותה הישראלית לסוסי הקווטר בישראל הוקמה במטרה לעודד את גזע סוסי הקווטר בישראל,הרבעת סוסים קווטר,טיולי סוסי קווטר בישראל תמונות וטיפוח הגזע.

קצת היסטוריה סוס הקווטר האמריקאי למעשה נוצר כשערבבו את גזעי הסוסים שהובאו לארץ החדשה. הבסיס לגזע נובע מערבוב סוסים ערביים, הבארב וגזעים תורכיים שהובאו לאמריקה על ידי סוחרים וחוקרים ספרדים. נבחרו מתוכם זכרים ונקבות משובחים במיוחד ואותם הרביעו עם סוסי טורוברד איכותיים במיוחד שהובאו מאנגליה. התוצאה היתה סוס קומפקטי עטור שרירים שיכול היה גם לבצע יום עבודה מלא מהבוקר עד הערב עם אוכף ורוכב כבדים על גבו וגם סוס שמסוגל לרוץ רבע מייל מהר יותר מכל סוס אחר.

כונה שנייה זו גרמה לסוס זה להיות סוס מאד פופולרי במרוצים של סוף שבוע . כשהחלה הנדידה מערבה כך נדד סוס הקווטר עם המתיישבים ובשנת 1800 כשהוקמו חוות הבקר הגדולות התברר כי סוס זה מתאים במיוחד לתנאים הקשים ולעבודה בחוות אלה. התכונות הרבות שעושות את סוס הקווטר האמריקאי לסוס האידיאלי לקאובוי עושים אותו לבחירה הטובה ביותר כסוס רכיבה לכל. הסוס נעים לעין בשל הגזעים הטורוברד והספרדי הנמצאים בו, עם איכות וכוח הגלויים לעין. הוא אינו גדול מדי ועל כן קל לעלות ולרדת ממנו ואינו צרכן גדול מדי של אוכל. אך מה שמיוחד בסוס הקווטר זה הלב הרחב והאופי הנוח שכל מי שמחזיק בסוס שכזה למד להכיר ולהעריך. סוס הקווטר הוא הסוס הורסיבילי ביותר בעולם - הוא יכל לעשות הכל ואם אפשר לומר- עם חיוך ואהבה!

 

הקליקו כאן ובקרו בעמותה האמריקאית לסוסי קוטר 

 

 

העמותה האמריקאית לסוסי קווטר

 

 

 

%d7%9e%d7%95%d7%a2%d7%93%d7%95%d7%9f-%d7%a1%d7%95%d7%a1%d7%99-%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%98%d7%a8-3

 

mayhorse.com

 

 

 

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *